söndag 25 oktober 2020

21 klänningar; vilken är du?

 Det brukar kännas direkt när man hittar rätt klänning; "Det här är jag!" Här ser du 21 olika klänningar som just nu hänger färdiga i min ateljé. Jag skulle ha visat dem vid min kundträff i Stockholm nu i oktober, men coronapandemin kom emellan. Då visar jag dem så här istället för alla mina kunder i Sverige. Alla klänningarna går att köpa direkt i angivna storlekar och de flesta kan beställas måttsydda så länge jag har tyger kvar. Vill du köpa någon av klänningarna direkt? Ring mig på 070-753 38 08 så skickar jag den med full bytesrätt. Först till kvarn gäller. Vill du ha en klänning uppsydd efter dina egna mått så tar vi det på telefon.


Kappklänning i viscose/siden. Sista klänningen i detta tyg, storlek M. Pris 3.500:-


Klänning i crêpe med spetsöverdel. Storlek S. Pris 3.500:-. Klänningen går att beställa måttsydd, spetsen i överdelen varierar beroende på vilka spetsar jag får hem.


Kappklänning i viscose. Sista klänningen i detta tyg, storlek M. Pris 3.500:-.


Kappklänning i ekologisk viscose. Storlekar S, M, M/L. Pris 3.500:-. De 3 sista klänningarna i detta tyg.


Kappklänning i viscose, storlek M. Pris 3.500:-. Sista klänningen i detta tygmönster, men jag köper löpande in nya vackra tyger i viscose.


Kappklänning i viscose, storlek M/L. Pris 3.500:-. Sista klänningen i just detta tygmönster.


Kappklänning i viscose, storlek M. Pris 3.500:-. Klänningen går att måttbeställa i andra storlekar.


Klänning i trikå viscose/elastan, storlek M. Pris 2.500:-. Sista klänningen i detta tygmönster.


Klänning i trikå viscose/elastan, storlek M. Pris 2.750:-. Sista klänningen i detta mönster, men jag syr modellen i andra mönstrade och enfärgade trikåtyger. Fantastisk passform!


Lång klänning med kors i ryggen, trikå viscose/elastan. Storlek S/M. Pris 2.300:-. Svart Knytis i ull, storlek S. Pris 1.350:-. Både klänningen och knytisen kan beställas i olika storlekar.


Samma modell som förra bilden, i röd trikå. Storlek S, pris 2.300:-. Kan beställas i olika storlekar.


Klänning med axelband i trikå viscose/elastan, storlek S. Pris 1.950:-. Kan beställas i flera storlekar.


Samma klänning som förra bilden. Blus i viscose, storlek S, pris 1.450:-. Jag syr blusen i flera storlekar.


Lång klänning i ren bomull, storlek S/M. Pris 3.500:-. Sista klänningen i just detta tyg, men jag har fler vackra bomullstyger och skickar gärna tygprover.


Sailorklänning i bomull/lycra, storlek M. Pris 3.250:-. Sista klänningen i just detta tyg, men jag syr modellen i många olika tygkvaliteter.


Sailorklänning i bomull/lycra, storlek S, M/L. Pris 3.250:-. De 2 sista klänningarna i just detta tygmönster, men jag syr modellen i många andra vackra tyger.


Lång klänning i trikå viscose/elastan, storlek S. Pris 1.950:-. Jag syr denna klänning i alla storlekar och i många färger.


Klänning i siden/viscose, storlek S. Pris 1.950:-. Sista klänningen i just detta tyg, men jag syr modellen i flera olika tyger och alla storlekar. Knytisen i svart ull, storlek S, pris 1.350:-. Knytisen finns i olika storlekar och jag syr den även i trikå i olika färger.


Kappklänning i lite kraftigare viscose med fint fall, storlek S, REA-pris 900:-.


Lång klänning med axelband i trikå viscose/elastan, storlek M. Pris 1.950:-. Den här klänningen syr jag i flera enfärgade trikåer och i alla storlekar. Ett härligt bekvämt plagg. Detsamma gäller toppen omlott, pris 1.050:-.


Klänning i bomull voile, storlek S. Pris 2.750:-. Jag syr den i flera storlekar, med både tunna och lite bredare axelband. Det här är klänningen som du ser på mitt nyhetsbrev denna vecka.


Lång klänning i crêpe, storlek S. Pris 3.500:-. Jag syr den i olika storlekar i svart, off-white, vinrött och lila.





Inga kommentarer: