söndag 6 oktober 2024

Spännande nya tyger, klänningar och toppar!

 Nu kan jag visa alla nya tyger och modeller, både till vardagsfint och till höstens och vinterns fester. Jag kan också glänta på dörren till våren och sommaren 2025. Se några smakprover nedan och välkommen att se ännu mer i min butik och ateljé i Siljansnäs. Öppettider tisdag-torsdag 11-17, eller bokade tider som passar dig bättre. Telefon 070-7533808. 

Mina kunder i och runt Stockholm är välkomna att boka privat tid med mig på Maudes Hotell i Enskede torsdagen den 17:e oktober klockan 14-18 eller fredagen den 18:e klockan 09-19. Då har jag med mig både nya tyger och nya modeller. Allt går att beställa efter egna mått. Jag har också med mig mycket fint som kan köpas direkt.

Klänningarna på slutet är fina både till vardag och fest, de är sydda i canvas och jag gör dem i 12 olika färger!





















1 kommentar:

Anonym sa...

Så otroligt fina tyger.. Visa dom för Jessika Holding..