torsdag 5 september 2013

Vad har hon på sig idag?

Var tog juli och augusti vägen? Jag har jobbat för runt hela sommaren och inte ens hunnit med att skriva i min blogg! Nu ska det bli bättring. Idén med bloggen är ju att visa upp min design och vad som händer i min butik. Ett sätt att vara riktigt aktuell är att visa vad min skyltdocka har på sig. Hon sitter i fönstret till min butik på Nytorget i Stockholm och har nya kläder på sig varje dag. Så varför inte döpa dessa blogginlägg till "Dagens Docka". Så här såg hon ut idag, den 5 september.





Jag har inget jättesortiment i min butik, men fyller på med nytt hela tiden, bara min egen design som följer säsongerna. De flesta plagg finns bara i några få exemplar. Nya kunder i butiken lär sig snabbt vad som gäller: Ser du något du vill ha, så gå inte hem och fundera. Nästa dag kanske det inte finns kvar! Den här klänningen och toppen finns i butiken i morgon bitti, men sen vet man aldrig.






Inga kommentarer: