lördag 12 oktober 2013

Snälla, skriv en kommentar.

Jag vet att det är många som tittar på min blogg, men jag får sällan kommentarer till bilderna jag lägger in. Några har sagt att det verkar krångligt att kommentera, men det är hur lätt som helst. I underkant på varje nytt inlägg ligger en liten text där det oftast står "Inga kommentarer". Om du klickar på den texten kommer det fram en ruta där du kan skriva en egen kommentar. Sedan väljer du om du vill lämna kommentaren anonymt eller med ditt namn (markera i lämplig cirkel) och klickar slutligen på "Publicera din kommentar". Simsalabim, så hamnar din kommentar på bloggen. Orden "inga kommentarer" har ändrats till "1 kommentar" som du kan läsa om du klickar på de nya orden. Och så vidare...
Jag blir jätteglad om du kommenterar!

Inga kommentarer: