måndag 3 oktober 2016

Sista hösten på Skånegatan!


Kära kunder; under hösten kommer jag att stänga mitt Showroom vid Nytorget i Stockholm. Men jag har ett löfte till alla mina kunder i Stockholm som vill fortsätta att köpa mina kläder: Det går alldeles utmärkt! Dels kommer jag att ha visningar vår och höst i Showroom som jag hyr, dels går det att beställa på telefon, via e-post och direkt i min butik i Siljansnäs. Allt jag behöver är dina mått och din adress! Kläderna levereras sedan direkt hem till dig. Jag kommer att visa nyheter löpande, både i mina nyhetsbrev, på Facebook och på min blogg. Jag skickar gärna tygprover också, så att du kan känna på alla härliga kvalitéer. Men till dess ses vi på Skånegatan 81 som vanligt. Jag är där redan nu i veckan, på tisdag den 4/10 15-19 och onsdag 11-16.






Inga kommentarer: